Меню

Эмне үчүн «БАПБ» ЖАК?

«Банктар аралык Процессинг Борбору» ЖАК (мындан ары – Процессинг борбору) Кыргыз Республикасынын туруктуу ишти жөнгө салган, ишенимдүү жана арымдуу өнүгүү жолуна багыт алган алдыңкы компания болуп саналат.

Процессинг борборунда иштөө – бул, алга карай ишенимдүү кадам таштаган, болгон дараметин ачып көрсөтүү, эң эле кызыктуу жана ишеним арткан милдеттерди чечүү үчүн кесипкөйлүк өсүштү максат кылган өнүгүү мүмкүнчүлүгү. Мында, ар бир кызматкер ой-пикирин сунуштап, аны ишке ашыруу үчүн команда топтоо ыңгайына ээ.

Компаниянын учурда эмгектенип жаткан кызматкерлери кесиптик билим деңгээли, иш билгилик жөндөмдүүлүгү менен татыктуу жетишкендик ээсинен болууга үлгүрүштү.

Кызматкерлерге Кыргыз Республикасынын эмгек кодексинин талаптарынын так сакталышын жана татыктуу материалдык сыйакылар гарантияланат. Ар бир кызматкер биз үчүн кымбат, алардын алга карай илгерилөөгө аракеттери, ой-тилектери колдоого алынып, кызмат ордунан көтөрүлүүгө мүмкүнчүлүктөр түзүлөт.

 

Талапкердин анкетасы

Биздин таянган артыкчылыктар:

Алдыңкы сапта келе жаткан компания
Алдыңкы сапта келе жаткан компания
Ишенимдүүлүк жана ийкемдүүлүк
Ишенимдүүлүк жана ийкемдүүлүк
Айкын бизнес- милдеттерди аткаруу
Айкын бизнес- милдеттерди аткаруу
Кызматкерлерге кам көрүү
Кызматкерлерге кам көрүү
Кызмат абалынан жогорулатуу жана андан ары өнүгүүгө жол ачуу
Кызмат абалынан жогорулатуу жана андан ары өнүгүүгө жол ачуу
Ойлогон ой-тилекке жетүүгө өбөлгө түзгөн команд
Ойлогон ой-тилекке жетүүгө өбөлгө түзгөн команд

Вакансиялар

Вакансия активдүү
Өнүктүрүү жана тестирлөө бөлүмү
Фронт-офистин администратору
Көбүрөөк маалымат

Талапкерлерди тандоо баскычтары

1-баскыч

Келип түшкөн анкета жана кыскача таржымал менен кылдат таанышып чыгуу. Анкета толтуруу жана/ же кыскача таржымал ишке орношуу жолунда алгачкы кадам, ошондой эле талапкер анын билим деңгээли, кесипкөйлүгү жана иш билгилик жөндөмдүүлүгүн аныктоонун маанилүү булагы болуп саналат. Ошондуктан аларды даярдоого өзгөчө көңүл буруу талап кылынат. Белгиленген талаптарга жооп берген талапкерлер кийинки баскычтан өтүүгө чакыртылат.

2-баскыч

Телефон аркылуу HR адиске скрин интервьюсун берүү.

3-баскыч

Бош турган кызмат орду үчүн зарыл болгон техникалык жана/ же кесиптик компетенттүүлүккө баа берүү үчүн интервью берүү. Талапкер менен аңгемелешүү комиссиясынын курамына HR бөлүмүнүн өкүлү, жетекчи жана бөлүмдүн башка өкүлдөрү (башкы же улук адиси) кирет.

4-баскыч

Тиешелүү бөлүмдүн ишин түздөн-түз тескөөгө алган куратор жана компаниянын жогорку жетекчилиги менен кайталап интервью.
Ушул баскычтардан өткөндөн кийин эң эле татыктуу талапкерлерди ишке кабыл алуу боюнча сунуш-көрсөтмөнү жогорку жетекчиликке сунуштайт. Жыйынтык чечимди компаниянын жетекчилиги кабыл алат.

Талапкерди ишке кабыл алууга тиешелүү алгылыктуу чечим чыгарылган шартта, HR адис талапкерге ал тууралуу маалымдап, анын ишке чыгуу күнүн макулдашып, Кыргыз Республикасынын колдонуудагы эмгек мыйзамдарынын талаптарына ылайык эмгек мамилесин талаптагыдай тариздетүү үчүн зарыл болгон документтер тизмегин ага жөнөтөт..